Вітаю Вас, Гість

 

 

 

Інформація щодо карантину

 

 Постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року №211)

 

Наказ Міністерства освіти і науки України від 12 березня 2020 року №392)

 

Лист Міністерства освіти і науки України від 11 березня 2020 року №1/9-154)

 

Лист Департаменту освіти і науки Луганської обласної державної адміністрації від 12.03.2020 року  №01/07-800)

 

Наказ Луганського ОІППО від 12.03.2020 року № 24)

 

Лист Луганського ОІППО  від 12.03.2020 року №152)

 

Відповіді на основні запитання про COVID-19 – захворювання, викликане новим коронавірусом)


     Роз’яснення МОН щодо підвищення кваліфікації педпрацівників

    Рекомендації Міністерства освіти і науки містять докладний опис форм і видів підвищення кваліфікації, характеризують суб’єктів підвищення кваліфікації, деталізують особливості програм підвищення кваліфікації, обсяги підвищення кваліфікації, описують етапи планування підвищення кваліфікації, особливості договору про надання послуг з підвищення кваліфікації, особливості фінансування підвищення кваліфікації, визнання результатів підвищення кваліфікації педагогічних працівників тощо.

     Окрім того, Міністерством освіти запропоновані для використання орієнтовні форми основних документів, що можуть бути використані педагогічними працівниками, закладами освіти та суб’єктами підвищення кваліфікації.

Детальніше у документі за посиланням https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2020/03/Lyst-19-141-vid-04.03.2020-SHHodo-pidvshhennya-kvalifikatsii-i-PP-ZZSO.pdf

https://legalaid.gov.ua/                                                    http://bit.do/legalaid


МОН ПРОПОНУЄ ДЛЯ ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТ ДЕРЖАВНОГО СТАНДАРТУ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ


У Сєвєродонецьку нагородили переможців міського етапу мовних конкурсів



    МОН ПРОПОНУЄ ДО ГРОМАДСЬКОГО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЄКТ ТИПОВОГО ПЕРЕЛІКУ ОБЛАДНАННЯ ТА ІНВЕНТАРЮ ДЛЯ ФІЗКУЛЬТУРНО-СПОРТИВНИХ ПРИМІЩЕНЬ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ.


    Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти


Сьогодні розпочала роботу гаряча лінія для осіб, які постраждали від домашнього насильства

        Сервіс цілодобово доступний за номером 15-47. Дзвінки є безкоштовними зі стаціонарних та мобільних телефонів, анонімними та конфіденційними.
    Оператор кол-центру не просто фіксує звернення чи переадресовує його до відповідних компетентних відомств, а й в онлайн-режимі може надавати психологічну допомогу потерпілим від насильства.
     На «гарячій» лінії:
   - надаються інформаційні, психологічні та юридичні консультації чоловікам та жінкам, які постраждали від домашнього насильства, насильства за ознакою статі, насильства стосовно дітей, або з питань загрози вчинення такого насильства;
   - надається психологічна допомоги потерпілим від домашнього насильства жінкам, чоловікам, дітям.
     Тобто у разі потреби людина отримає практичну інформацію, що робити і куди звертатись при виявленні загрози чи проблеми.
     За інформацією Міністерства соціальної політики України


 

     Шановні пані та панове!

     Благодійна організація «Благодійний фонд «Фонд соціальних інновацій «З країни в Україну» висловлює Вам свою повагу та вдячність за взаємодію в рамках проекту неформальної освіти «Відкривай Україну».

     Проект «Відкривай Україну» реалізовується за підтримки та в партнерстві з Міністерством освіти і науки України (лист №1/9-45 від 27.01.2020) та Міністерством культури, молоді та спорту України (лист 9305/3.2 від 26.12.2019). До проекту долучилися десятки партнерських організацій та небайдужих бізнесів Проект «Відкривай Україну» є унікальною загальноукраїнською платформою, масштабованою на учнів 7-11 класів закладів загальної середньої освіти в містах, містечках і селищах усіх регіонів України.

     На цьому етапі продовжується реєстрація учасників проекту, яка триватиме до 20 лютого. На сьогодні вже зареєстровано понад 5 тисяч учасників із майже тисячі шкіл і ліцеїв. Найактивнішими є школярі з Донецької, Харківської, Київської, Дніпропетровської та Херсонської областей. Прийміть нашу вдячність за висвітлення інформації про проект «Відкривай Україну» на офіційному сайті Вашої установи, за оперативне інформування про проект обласних і районних підрозділів освіти, підрозділів і закладів культури, молоді та спорту, за поширення інформації серед закладів загальної середньої та позашкільної освіти.

     Продовжуючи активну інформаційну кампанію стосовно проекту «Відкривай Україну», просимо оновити інформацію про проект на сайті, а також направити офіційними каналами електронну афішу проекту до підпорядкованих підрозділів, до закладів середньої та позашкільної освіти, до регіональних ЗМІ, викласти таку інформацію через освітні та/або батьківські форуми в соціальних мережах. Будемо вдячні за розміщення цієї афіші на дошках об’яв у школах.

     Ваша допомога неоціненна й стане запорукою втілення дітьми їх ідей та задумів, участі  підлітків у рушійних  змінах школи та громади, допоможе школярам  долучитися до участі в цікавій гейміфікованій освітній пригоді, набуваючи нових знань і навичок.

З повагою

Денис Блощинський

голова правління БО «БФ «ФСІ «З країни в Україну»

Інформація про проект «Відкривай Україну»: https://www.vidkruvai.com.ua/

Реєстрація до 20 лютого

Освітній проект «Відкривай Україну»: vu.zkvu@gmail.com

Світлана Євтушенко, GR-менеджер

096 89 10 160

esvan272@gmail.com


Всеукраїнський навчальний проект - Серіал «Шкільне reality 2»

   «Шкільне Reality 2» – продовження шкільного серіалу, створеного вперше у січні 2019 року. Мета проєкту – передати ідею єдності країни при всій її різноманітності через відеопродукти. Проєкт проводиться на всеукраїнському рівні для того, щоб об’єднати учнів, батьків, учителів, заклади освіти та міста. 
   Команда "Шкільне reality 2" прагне аби учні зі всієї України згуртувались довкола спільної ідеї, попрацювали в команді, познайомились, показали свою школу та регіон і створили щось дійсно круте. Щоб по завершенню проєкту школи з різних регіонів об'єднувала дружба та партнерські відносини, а учні та вчителі продовжували спілкування.
Другий сезон реалізується за фінансової підтримки програми «Зміцнення громадської довіри» (UCBI II), агентства з міжнародного розвитку США (USAID) та у партнерстві з ГО «Центром інноваційної освіти «Про.Світ». 
Тривалість проєкту: 9 жовтня 2019 року - 30 квітня 2020 року. 
   50 учасників  команд з різних куточків України будуть створювати відео за 10 ключовими темами. У межах 1 теми буде відзнято 5 серій. 
 Кожну нову серію зніматиме інша школа і передаватиме естафету наступній команді.
Сєвєродонецька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №14 Сєвєродонецької міської ради Луганської області – єдиний представник  від    Луганської  області !!!
   Тема, за якою знімала СЗШ №14:
   «Винахідництво: сила генія у створенні шедеврів». 
   (Як винаходи впливають на життя країни, континенту, цивілізації?)
   СЗШ №14 прийняла естафету від Львівської школи, яка в першій серії  почала розвивати стартову тему (Про Хлопчика Ростислава , який мріяв створити динозаврика - друга  для людства).  
   З 9 лютого (14:00) по 19 лютого (14:00) продивитися серію та підтримати команду СЗШ №14 ( залишити коментарі  та вподобання під нашою   серією на каналі) можна за посиланням https://youtu.be/wCLME8TS6JI

   А з 12.02.2020 року  за команду потрібно буде проголосувати на  сторінці https://www.facebook.com/shkilnereality2/?__tn__=k*F&tn-str=k*F  

    Команда Сєвєродонецької загальноосвітньої школи І-ІІІ №14 звертається до Вас з проханням підтримати нашу серію! 


В УКРАЇНІ СТАРТУВАЛА РЕЄСТРАЦІЯ НА ОСНОВНУ СЕСІЮ ЗНО: ГРАФІК, ДОКУМЕНТИ ТА УМОВИ ДЛЯ УЧАСНИКІВ З ІНВАЛІДНІСТЮ


Увага! Продовження призупинення навчального процесу!

У зв’язку з великою динамікою росту, з метою стримування росту захворюваності на грип та ГРВІ, недопущення епідемічних ускладнень захворюваності серед працівників та учнів закладів освіти міської ради, 03.02.2020 р. на засіданні міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій під головуванням заступника міського голови, начальника Фонду комунального майна міської ради Олександра Ольшанського та за участі заступника міського голови, начальника відділу кадрової роботи та з питань служби в органах місцевого самоврядування міської ради Ірини Степаненко прийнято рішення продовжити призупинення навчального процесу в загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладах відділу освіти Сєвєродонецької міської ради з 03.02.2020 р. по 07.02.2020р. включно.



Рада ухвалила новий закон про середню освіту – що він змінює

 


 

ПРИЙНЯТО НОВИЙ ЗАКОН “ПРО ПОВНУ ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ” – “ЗА” ПРОГОЛОСУВАЛИ 327 НАРДЕПІВ

    Педагогічна інтернатура, контракти для директорів та вчителів на пенсії, учнівське самоврядування, можливості для створення справжньої старшої профільної школи, можливість для учнів обирати свою освітню траєкторію, фінансова автономія шкіл, більше можливостей для професійного зростання та збільшення зарплат вчителів. Все це та інші новації передбачає новий Закон “Про повну загальну середню освіту”, що був прийнятий Верховною Радою України сьогодні, 16 січня 2019 року. Документ підтримали 327 народних депутатів.


 

НАСТУПНИЙ 2020-2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК СТАНЕ РОКОМ МАТЕМАТИКИ В УКРАЇНІ – ГАННА НОВОСАД

      2020-2021 навчальний рік буде оголошено Роком математики в Україні – це допоможе привернути увагу всього суспільства до розвитку математичної грамотності не лише у школярів, а у всіх наших громадян. Про це заявила Міністр освіти і науки Ганна Новосад сьогодні, 3 грудня 2019 року, під час презентації Національного і Міжнародного звітів за результатами міжнародного дослідження якості освіти PISA-2018.


Реформа освіти: у МОН розповіли про основні зміни

   Міністр освіти і науки Ганна Новосад представила «To do list» змін, які плануються впровадити у сферах освіти та науки в межах трьох часових проміжків — до кінця 2019 року, впродовж 2020 року та загалом протягом наступних 5 років.

   За словами міністра, президент та уряд ставлять завдання створити таку систему освіти, яка б забезпечувала безперервні можливості навчання, яка б на кожному з рівнів, від раннього розвитку і до дорослого життя, забезпечувала можливість мати доступ до якісної освіти.

   «Маємо розвивати ті компетентності, отримувати ті знання, які є необхідними в сучасному світі. Ми, як профільне міністерство, своїм завданням бачимо вибудовування цілісної системи, яка на кожному з рівнів може підхопити людину і дати їй ті можливості і ті навички, необхідні для успішного професійного та особистого життя», - наголошує Ганна Новосад.


  З 28 жовтня 2019 року у дітей почалися канікули, тому було вирішено в навчальних закладах включити опалення 02 листопада 2019 року. У суботу 02.11.2019 р. о восьмій годині всі навчальні заклади підключилися до опалення.

  Враховуючи що з 30 жовтня 2019 року на вулиці була низька (до -8°) нічна температура,  будівлі навчальних закладів встигли охолонути, а для прогріву великих приміщень потребується деякий час. 

  На сьогодні в кожній школі йде робота по стравлюванню повітря з кожного радіатора.

  Найближчим часом у школах стане тепло.



У Центрі туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді відділу освіти Сєвєродонецької міської ради відбувся Всеукраїнський семінар-практикум. 



Першу долікарську допомогу потерпілому вчилися надавати школярі Сєвєродонецька.

  Знання ціною в життя! У Сєвєродонецьку школярі вчилися дбати про власну безпеку та безпеку оточуючих. Навичками та досвідом з молоддю ділилися спеціалісти Товариства Червоного Хреста. Фахівці показали учням як надати долікарську допомогу постраждалому. Заннятя пройшли у рамках проекту “Безпека дитини”. Тривав він більше місяця у 12 школах Сєвєродонецька, наразі — на фінішній прямій. На одну з останніх зустрічей наші журналісти завітали до 20ї.



Запрошуємо взяти участь у фотоконкурсі «Золота осінь Сєвєродонецька 2019»

  Фотоконкурс «Золота осінь Сєвєродонецька 2019» проводиться Сєвєродонецькою міською радою з метою покращення репутації Сєвєродонецька, стимулювання діяльності у сфері благоустрою та формування у міської молоді почуття гордості за своє місто.

  Участь у Фотоконкурсі може взяти кожен, хто захоплюється фотографією та бажає підготувати фотороботу відповідно до тематичної спрямованості Фотоконкурсу, вимог до виготовлення та оформлення робіт.

  Надіслані на Фотоконкурс роботи мають відображати реальні пейзажі осіннього Сєвєродонецька, його найкращих міст та життєві ситуації, в яких центральними фігурами є сєвєродончани в локаціях осіннього міста. Фотографії мають бути зроблені лише на території міста Сєвєродонецька, щоб було видно архітектурні та інші споруди, будинки, вулиці, які ідентифікують наше місто.

  Учасник може подати на Фотоконкурс не більше трьох авторських робіт.

  Фотографії надсилаються поштою на адресу Сєвєродонецької міської ради за адресою: м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 32, 2 поверх, кабінет 37 (відділ внутрішньої політики та зв’язків з громадськістю) чи доставляються сюди нарочним. На обороті фотографії має бути вказано ім’я та прізвище автора, контактний телефон, місце роботи чи навчання. Формат фотографій А4 чи більше.

  Крім паперової фотографії треба надіслати її в електронному вигляді у додатку листа на адресу fotokonkurs@sed-rada.gov.ua .

  У тілі листа необхідно зазначити ім’я та прізвище автора, контактний телефон, місце роботи чи навчання. Назви файлів повинні містити прізвище автора та назву фотографії.

  Фотографії можна надсилати по 25 жовтня 2019 року. З 25 жовтня по 04 листопада триватиме голосування на офіційному сайті Сєвєродонецької міської ради, а кращі фотографії експонуватимуться у Сєвєродонецькій галереї мистецтв.

  Результати конкурсу буде підбито до 8 листопада 2019 року. Нагородження переможців конкурсу відбудеться під час міських заходів, присвячених Всеукраїнському дню працівників культури та майстрів народного мистецтва. Дню української писемності і мови.


Міський етап випробувань Всеукраїнського збору-змагань «Школа безпеки» пройшов у Сєвєродонецьку

        Замість уроків — порятунок людей та смуга перешкод. Учні 13ти сєвєродонецьких шкіл та Борівського НВК взяли участь у міському етапі Всеукраїнського громадського дитячого руху «Школа безпеки». Урочисте відкриття та перші випробування пройшли на обласному полігоні ДСНС. Найцікавіше побачите у сюжеті.


 

Енергоефективні школи: нова генерація
Iнтерактивний спосіб для дітей опанувати знання про енергоефективність

   У 2019-2020 н.р. пропонується долучитися до Проєкту ДТЕК «Енергоефективні школи: нова генерація».
   Метою Проєкту є навчання широкого загалу, у т.ч. школярів, їхніх батьків, друзів, знайомих тощо житлово-комунальної грамоти та енергоощадливої поведінки. Навчання відбувається за допомогою інноваційної безкоштовної онлайн-програми дистанційного навчання.
   Усі бажаючі можуть взяти участь у Проєкті, зареєструвавшись за посиланням http://energyschool.org.ua/ та зробити свій внесок в енергонезалежність країни!
Деталі на сайті: energyschool.org.ua


 

      Нарада керівників закладів освіти з питання щодо приведення назв закладів загальної середньої освіти у відповідність до законодавства.


     


   Майстер – клас для педколективу гуманітарно-естетичної гімназії за результатами освітньої поїздки до Естонії начальника відділу освіти Сєвєродонецької міської ради Лілії Талдонової.


Сєвєродончани взяли участь у всеукраїнському етапі конкурсу агітбригад

  Юні сєвєродончани за здоровий спосіб життя! Це щорічно наші школярі доводять на конкурсі агітбригад “Молодь обирає здоров’я”. Цього разу у всеукраїнському етапі Сєвєродонецьк представила команда 12-ї школи. Від підготовки і до самого конкурсу — як усе було, нам розповіли самі учні.


МОН розробило типову документацію для шкільних психологів (ДОКУМЕНТИ)


Дітям про вогонь — надзвичайники провели заняття з учнями 20ї школи

  Проект “Безпека дитини” продовжують реалізовувати у Сєвєродонецьку. Цього разу заняття провели для учнів 20 школи. Надзвичайники розповідали про правила пожежної безпеки у побуті.


МОН дало методичні рекомендації для навчання дітей з особливими освітніми потребами


Освітяни Сєвєродонецька відзначили професійне свято.

Концертною програмою напередодні Дня працівників освіти привітали педагогів Сєвєродонецька. Творчі поздоровлення, відзнаки за виховання нових поколій та професіоналізм винуватці свята приймали у міському Палаці культури. 


У МОЗ нагадали, що учнів без щеплень можуть не допустити до навчання


МОН розробило стратегію розвитку інклюзивної освіти до 2030 року


МОН визначило, коли і які учнівські олімпіади проводитимуть у 2019/2020навчальному році


Для освітян уклали три збірники нормативно-правових актів (ЗБІРНИКИ У PDF)

Інститут модернізації змісту освіти уклав три збірники нормативно-правових актів для освітян і науковців.

Про це повідомили на сайті інституту.

Збірник “Шкільний автобус”

Збірник “Інноваційна діяльність”

Збірник “Обладнання закладів освіти”


Президент скасував указ про шкільну форму

  Президент Володимир Зеленський визнав указ «Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти» від 12 червня 1996 року таким, що втратив чинність.
  Відповідний указ оприлюднений на сайті адміністрації президента.
  Як відомо, у квітні цього року на сайті президента була зареєстрована петиція про відміну обов'язкової шкільної форми та скасування відповідного указу.
  Також під час форуму «Діалог бізнесу та влади», який відбувся у Києві, Володимир Зеленський повідомив, що в Україні буде знято заборону на використання тканини іноземного виробництва для виготовлення шкільної форми.


В Україні посилять профорієнтаційну роботу

  Міністерство освіти, Міністерство соціальної політики, Міністерство молоді і спорту, а також Державна служба зайнятості підписали меморандум, що передбачає спільну роботу щодо організації профорієнтаційної роботи зі школярами та створення центрів кар’єри у вишах і професійних училищах.

  За словами міністра освіти Лілії Гриневич, основною метою освітньої реформи є забезпечення умов для відкриття і розвитку таланту кожної людини.

  «Саме для цього ми змінюємо програми, даємо більший вибір предметів для дітей, вже зараз почали підготовку до запровадження старшої профільної школи та реформи профосвіти, де кожна дитина зможе поглибити знання саме з тих дисциплін, які будуть їй потрібні для подальшого професійного розвитку. Але усі ці механізми, побудована навколо інфраструктура не зможуть запрацювати, якщо ми не створимо дієвих способів для профорієнтації нашої молоді, а також не надамо їм допомогу для усвідомленої побудови власного кар’єрного шляху», – зазначила Лілія Гриневич.

  Меморандум також передбачає створення так званих центрів кар’єри на базі закладів професійної та вищої освіти. Планується, що саме в них учням та студентам надаватимуть консультації, яким чином вони можуть підійти до побудови своєї подальшої кар’єри, враховуючи обрану спеціальність, порадити, які вибіркові предмети обрати для роботи за обран